Inauguració Miradas que Comunican

El passat 11 de juny es va inaugurar l'exposició Miradas que Comunican a l'Espai Fundación Telefónica de Madrid, una mostra que repassa la història de Telefónica pel seu centenari. En el disseny de l'exposició hi ha participat el nostre president, Pep Gatell, juntament amb els artistes Eugènia Balcells, Cabosanroque, Daniel Canogar, Núria Giménez i Isidoro Valcárcel. La mostra dóna vida al Patrimoni Tecnològic de Telefónica a través d'objectes clau de la història de les telecomunicacions, com ara telèfons, repartidors i cables, així com fotografies i pel·lícules de diferents èpoques per crear instal·lacions en què es fonen la història i la tecnologia amb les possibilitats artístiques de la llum, el so, el color i la imatge.

Espai:  Espai Fundació Telefònica C/ Fuencarral, 3, Madrid

Calendari:  De l'11 de juny al 12 de gener del 2025.

Horari:  De dimarts a diumenge, de 12.00 a 20.00.

13/06/2024