Qui som

La Fundació compta amb els següents Òrgans de Govern i Gestió: Patronat, Consell de Savis, Experts i Equip Humà.

PATRONAT

Els membres del Patronat de la Fundació són els directors artístics en actiu i cofundadors de la companyia internacional d’arts escèniques La Fura dels Baus.

Pep Gatell

President

Carlus Padrissa

Secretari
Carlus Padrissa

Miki Espuma

Vocal
Miki Espuma

Pera Tantiñá

Vocal
Pera Tantiñá

Consell de savis i experts

La Fundació compta amb el Consell de Savis i Experts per assegurar que els conceptes i activitats treballats a Èpica estiguin alineats amb el futur de la societat. Actualment el Consell està compost per les persones següents:

Sergi Figuerola

Director de Tecnologia i innovació a i2CAT i a càrrec de les diferents àrees de recerca, les unitats de negoci d’innovació i el grup d’enginyeria de software.

This image has an empty alt attribute; its file name is Fuentemilla_2-7.jpg

Lluís Fuentemilla

Neurocientífic cognitiu i professor associat a la UB. Investigador del Grup de Cognició i Plasticitat Cerebral de la UB, IDIBELL i de l’Institut de Neurociència de la UB.

Vicente Guallart

Arquitecte en cap de l’Ajuntament de Barcelona (2011-2015) i fundador de Guallart Architects i d’IAAC (Institut d’Arquitectura Avançada de Catalunya).

Josep Casanovas

Director i fundador d’inLab FIB i Director del grup de recerca al Barcelona Supercomputing Center.

Daniel Fernández

Director d’Edhasa, President de la Federación de Gremios de Editores de España (FGEE), de l’Asociación de Cámaras del Libro en España y de Cedro.

Ana Alcantud

Directora de Consultoria d’Anteverti.

Bartomeu Alorda

Doctor del Departament de Física de la Universitat de les Illes Balears.

Andoni Luis Aduriz

Fundador i xef de Mugaritz.

Josep Maria Lloreda

President del grup KH7.

Joan Francesc Marco

Gestor cultural i exdirector del Gran Teatre del Liceu és director general de l’Instituto Nacional de las Artes Escénicas y de la Música (INAEM).

Josep M. Piqué

President executiu de La Salle Technova Barcelona i president internacional de l’Asociación Internacional de Parques Científicos y Áreas de Innovación (IASP).

Teresa Riera

Diputada al Parlament Europeu (2004-2014). Diputada al Parlament de les Illes Balears i consellera del Consell de Mallorca (1989-1996).

Rafa Montilla

Director creatiu i productor executiu durant més de trenta anys a agències de publicitat i companyies de producció.

Francesc Subirada

Director de la Iniciativa Ciutadella del Coneixement de la UPF i exdirector general de Recerca de la Generalitat de Catalunya.

Fernando Vilariño

Sotsdirector del Centro de Visión por Computador, professor de l’Escola d’Enginyeria i president de l’European Network of Living Labs (ENoLL).

Paco Moreno

Director d´estratègia d´ARQUIMEA Group i exdirector de l´àrea de Ciència i Transferència Tecnològica de la Fundació Botín.

Pilar Orero

Professora titular del departament de traducció de la UAB i membre al grup de recerca TransMedia Catalonia.

Marti Saballs

Periodista i expert en informació financera. Actualment és director adjunt d’El Mundo.

Yolanda Pérez

Cofundadora i directora creativa de la signatura de moda internacional YOLANCRIS.

Daria Tataj

Membre del jurat del Consell Europeu d’Innovació, gerent de Tataj Innovation i experta en xarxes d’innovació global.

Carlos Solana

Expert en innovació, tecnologia i transformació digital lidera la Unidad de Economía Virtual, Metaverso i Web3 del Grup Mediapro.

This image has an empty alt attribute; its file name is elquevedo_bienvenida.jpg

Luis Quevedo

Divulgador científic, productor, presentador i corresponsal, reconegut i premiat internacionalment.

EQUIP HUMÀ

Pep Gatell

President i director artístic.

Fran Iglesias

Gerent.

Nadala Fernández

Directora de producció i responsable de relacions institucionals.

Pedro Lorente

Director de tecnologia.

Ramon Tarés

Responsable tècnic.