Empreses

Èpica compta amb una metodologia pròpia i única que es basa en la cocreació, la suma de talents i la disrupció. Més enllà de l’entorn artístic, la Fundació posa a disposició el mètode i l’experiència al sector privat obrint portes cap a la innovació disruptiva.

El sector empresarial troba a la Fundació l’entorn adequat de validació i contacte amb la ciutadania. A través de l’aplicació de l’estratègia “Fake it until you make it” i el concepte de Producte Mínim Viable (MVP), Èpica proporciona un espai on provar noves idees, productes i serveis i millorar-los iterativament i sense risc.

Un ecosistema on generar horitzons d’innovació a llarg termini, establir noves formes de treballar que parteixen de la creativitat, cercant solucions disruptives que puguin transformar indústries i millorar la vida de les persones.

En resum, Èpica promou el canvi i la disrupció, proporciona un nou entorn on validar contínuament nous productes i serveis, alhora que serveix com a plataforma per a interaccions significatives amb la societat.

Com a resultat, Èpica es posiciona com un catalitzador per fomentar la innovació, proporcionant a les empreses les eines per navegar en un panorama en constant canvi, alhora que garanteix que els seus productes i serveis estiguin alineats amb la societat.