Societat

Un dels pilars fonamentals de la Fundació és la societat civil. Com connectar-la amb el coneixement i fer-la partícip dels reptes i canvis del futur, en un context liderat per la ciència i la tecnologia, és un dels objectius principals de l’entitat.

És per això que Èpica, mitjançant les arts escèniques com a llenguatge comú, treballa en la creació d’experiències immersives i participatives, connectant emocionalment amb la ciutadania. A través d’aquest vincle emocional, s’atreu i es prepara a l’audiència en la seva fase pre-cognitiva per a accedir al coneixement científic.

Els nous formats artístics proposats per la Fundació que interpel·len emocionalment a la societat, són eines que permeten establir un diàleg equitatiu amb el coneixement, la ciència i la tecnologia. De manera que formant part activa d’aquest, és possible mantenir el pensament crític tan necessari per a una societat avançada i justa, capaç de seguir prendrent les seves pròpies decisions.