Badalona Comunicació visita Èpica

Fa uns dies Badalona Comunicació va venir a veure'ns a la nostra seu per conèixer els nostres projectes per als propers mesos.

Benvinguda Boston University

Ahir vam rebre un grup d'estudiants internacionals del Màster de Gestió Cultural de la Boston University.

Creativity: what make us human

Participació de Pep Gatell com a ponent de la Taula Rodona “Creativity: What makes us human”, el pròxim 6 d'octubre de 2023, a la Universitat de Barcelona (UB).

Jornada CreaCultura

Pep Gatell, President de la Fundació Èpica participa Jornada Creacultura organitzada per la Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura

Affabulazione, Napoli

La Fundació Èpica participa en la iniciativa Affabulazione 2023 amb Quartieri dell’Art Festival, impulsada pel Comune di Napoli i el Ministeri de Cultura Italià

“Épica: el llegat de La Fura dels Baus” ha rebut el premi de Comunicació Local al millor contingut audiovisual

“Èpica: el llegat de La Fura dels Baus” ha estat premiat com a millor contingut audiovisual dels Premis de Comunicació Local 2023 del Mercat Audiovisual de Catalunya.

Spanish Presidency of the Council of the European Union Cultural and Creative Industries event

El pròxim 12 de juliol participarem en el programa de l'esdeveniment Spanish Presidency of the Council of the European Union Cultural and Creative Industries organitzat per a la FECYT. L'esdeveniment té com a objectiu reflectir com les ICC contribueixen a millorar la qualitat de vida de les persones creant solucions a través de la Cultura i la Ciència.

NTT Data ens convida a Innovate & Talk: Let’s Open!

El passat 27 de juny Fran Iglesias, gerent de la Fundació va ser a la seu d’NTT Data a Barcelona parlant sobre com la creativitat i la tecnologia poden impulsar la innovació disruptiva.

CONVENCIÓ ANUAL NEB LAB 2023 – Ecosistema Cultura Sostenible

La Fundació Èpica La Fura dels Baus participarà el pròxim 29 de juny en la conferència organitzada per ESPRONCEDA Center for Art and Culture que donarà principi al NEB LAB de New European Bauhaus sobre Cultura Sostenible i Emprenedoria de l'entitat.

Presentació del Libro Blanco en el Sónar+D

Dijous que ve dia 15, Pep Gatell presentarà en el Sónar + D l'objecte del Llibre blanc la interrelació entre Art, Ciència, Tecnologia i Societat a Espanya 2023 de la Fundación Española para la Ciencia i Tecnología (FECYT).

La Clau de la Innovació, “Arte en la Era Virtual, ¿Apocalipsis Cultural?”

La Clau de la Innovació és una iniciativa de Espaitec Parc Cientific Tecnologic de la Universitat Jaume I com a espai ètic per a la reflexió entre persones. El pròxim 14 de juny formarem part del programa de xerrades, parlant sobre la intersecció de l'art i la tecnologia en l'era digital en la taula rodona “Art en l'Era Virtual, Apocalipsi Cultural?”

Disponible el documental "Èpica. El llegat de la Fura dels Baus"

"Èpica. El llegat de la Fura dels Baus" (2020, coproduït per Badalona Comunicació) ja està disponible a youtube.

Kick-off en IMMENSIVA VR/AI Residence

El passat 8 de març Èpica es va desplaçar a les instal·lacions d'Espronceda Institute of Arts and Culture per a desenvolupar una sesiónd de Kick-off en el marc de IMMENSIVA VR/AI Residence

Boston University a Èpica

Èpica acull al costat del Quetx - Ciutat de Badalona als estudiants internacionals del Màster en Gestió Cultural de la Boston University.

SCENE

SCENE (Searchable multi-dimensional Data Lakes supporting Cognitive Film Production & Distribution for the Promotion of the EuropeaN Cultural HeritagE), nou projecte liderat pel CERTH i finançat per la Comissió Europea en el marc de HORIZON EUROPE, del qual Èpica n’és part.

Épica a BIZBarcelona

El passat 9 de novembre vam presentar la Fundació Èpica a BizBarcelona, saló que té com a objectiu impulsar el creixement empresarial, l'emprenedoria i l'ocupació.

Arts Anticipatòries

Pep Gatell, director artístic i cofundador de La Fura dels Baus, i Nadala Fernández productora de la companyia, explicaran el pròxim 18 d'octubre en el Centre Cultural d'Espanya a Mèxic, el recorregut i trajectòria de La Fura fins a arribar a la creació de la Fundació Èpica. Tot això acompanyat de l'eina tecnològica Kalliópê, resultat de la recerca en interactivitat en el fet cultural duta a terme per la Fundació.

La Tempestad en Casa al Festival Quartieri dell'Arte

Èpica reviurà "La Tempestad en Casa" al festival Quartieri Dell'Arte (Viterbo, Italia).

Èpica al Consell de Fundacions de la FECYT

Èpica, com a membre del Consell de Fundacions de la FECYT, participa a la trobada d'entitats.

Districts of Creativity, Misió inversa

Èpica acull la primera sessió de treball de Districts of Creativity - Misió Inversa, organitzada per ACCIÓ - Generalitat de Catalunya. A la sessió hi van participar més de 25 professionals internacionals.

Èpica a REAL IN Convention

L'equip de la Fundació participa a la convenció i Lab creativo REAL IN, Organitzat per Espronceda Institute of Arts & Culture. Es celebrarà els dies 25 i 26 de maig a les instal·lacions de l'organitzadora.

ISE 2022: Performing Arts and Tech

El passat 12 de maig de 2022 Èpica va participar al debat "Performing Arts & Tech" juntament amb Espronceda, Institute of Art & Culture, promogut pel Clúster Audiovisual de Catalunya.

BiblioEscape a la Mobile Week Badalona 2022

Presentació a la Mobile Week 2022 de Badalona dels resultats del projecte BiblioEscape, coordinat per la Fundació Èpica La Fura dels Baus en col·laboració amb la Xarxa Municipal de Biblioteques de Badalona i l'Institut La Riera de Badalona.

Presentació de la Fundació al Centre de Lectura de Reus

El pròxim 10 de març de 2022 Pep Gatell i Nadala Fernández presentaran la Fundació al Centre de Lectura de Reus, institució cultural de referència al país. La conferència es podrà seguir en directe per youtube.

Épica col·labora amb la Universitat Politècnica de Catalunya

El passat 17 de febrer la Fundació va presentar reptes tecnològics als quals alumnes de la Facultat d'Informàtica faran front aquest semestre.

Inici de les classes del Màster Internacional de Creació Multimèdia per a l'Espectacle

Dilluns que ve 17 de gener s'inicien les classes del Màster Internacional en Creació Multimèdia per a l'Espectacle en LABA València.

"Èpica. El llegat de La Fura dels Baus" seleccionat per al festival Film Maudit 2.0

El documental "Èpica. El llegat de La Fura dels Baus", produït per La Fura dels Baus i Badalona Comunicació, ha estat seleccionat per a participar en la tercera edició del Film Maudit 2.0, un festival de cinema alternatiu que tindrà lloc entre el 12 i el 23 de gener a Los Angeles, Califòrnia.

Fundació Èpica es suma a la iniciativa cooperativa Can Grau

Can Grau/Cardant Cultura és un espai cooperatiu que té per missió fer costat a les indústries culturals (www.cangrauanigami.cat) mitjançant un espai polivalent (sala i casa residència) i l'oferta de recursos i activitats basats en el coneixement, la xarxa i la difusió (assessorament, formació, programació).