ISE 2022: Performing Arts and Tech

El passat 12 de maig la Fundació Èpica va ser convidada a la fira ISE – Integrated Systems Europe pel Clúster Audiovisual de Catalunya. A ISE, fira i congrés més gran del món al sector audiovisual i als sistemes integrats, participem al cicle de conferències a l'espai Àgora situat a l'estand del Clúster i de l'Ajuntament de Barcelona.

Al costat d'Espronceda, Institute of Art & Culture participem a la sessió "Performing Arts & Tech" dedicada a les arts en viu com a expressió artística en creixent hibridació amb l'audiovisual. Com incorporar la tecnologia a les indústries creatives, la innovació tecnològica en arts escèniques, com la tecnologia pot incidir en la creació de nous formats o la reflexió sobre el futur de l'espectacle, són algunes de les qüestions que es van tractar durant el debat.

17/05/2022

+info

Clúster Audiovisual de Catalunya

Amb el suport del Departament de Cultura, Finançat per la Unió Europea a través del Gobierno de España “Plan de recuperación, Transformación y Resiliencia”, Fons Next Generation de Catalunya.

Projecte finançat per l’INAEM, el Ministerio de Cultura y Deporte.

Finançat per la Unió Europea-Next Generation EU.