Jornada CreaCultura

Pep Gatell, President de la Fundació Èpica participa Jornada Creacultura organitzada per la Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura, sobre Creació artística i recerca cientificotècnica que tindrà lloc el proper dimarts 3 d’octubre a l’Aula 1 del CCCB. Serà presencial de 10 a 14 h.

La jornada es proposa explorar de quina manera pot l’art incidir en la ciència i si les pràctiques artístiques poden ser una font d’investigació per a la recerca científica. A partir de tres converses i una taula rodona, debatrem sobre les col·laboracions entre aquests dos mons de la mà d’artistes i científics en els àmbits de les arts performatives, les arts visuals i la música i sobre què aporten aquestes disciplines al coneixement científic.

Un dels diàlegs proposats és el de Gatell i el Dr. Lluís Fuentemilla, neurocientífic col·laborador de la Fundació en diferents projectes des de l’any 2018.

A més de Pep Gatell, hi participaran Antònia Folguera, Lúa Coderch, Pep Vidal, Lluís Nacenta, Júlia Múgic.

L’acte és gratuït però és necessària inscripció prèvia.

Pep Gatell a la Jornada CreaCultura

01/10/2023