L’exposició BADAMON.IA ja està oberta al públic!

Avui estrenem oficialment a la nostra seu al Port de Badalona l'exposició BADAMON.IA. Fruit dels resultats d'un experiment tecnològic i creatiu entorn de la intel·ligència artificial realitzat amb el Centre de Visió per Computador i el Col·legi Badalonès, a la mostra s'hi exposen gairebé 600 dibuixos de Dimonis de l'alumnat del centre educatiu que han servit per a entrenar una IA. Amb aquesta s'han generat més d'un miler de propostes resultat d'aquesta col·laboració humà-màquina, només una d'elles va ser presentada al concurs Crema'l Tu de l’Ajuntament de Badalona.

Ahir vam rebre els col·laboradors d’aquest projecte tant especial i vam tenir l’oportunitat de parlar amb la Televisió de Badalona sobre la mostra i el procés darrera d’aquesta iniciativa.

Espai: Fundació Èpica La Fura dels Baus, Carrer Eduard Maristany 293 Local C, Badalona.

Calendari: Del 3 al 31 de maig, caps de setmana inclosos.

Horari: de 10 a 15h i de 16h a 19h.

Més informació: info@fundacionepica.org

03/05/2024