Benvinguda Boston University

Ahir vam rebre un grup d'estudiants internacionals del Màster de Gestió Cultural de la Boston University. El grup, acompanyat pel professorat, ha assistit a diverses visites i xerrades d'institucions culturals, entre d'altres, el Palau de la Música Catalana.

En aquesta jornada, els estudiants s'han acostat al Port de Badalona per a visitar la Fundació Èpica i conèixer de prop els projectes en marxa, metodologia i orígens de l'entitat a través d'una conversa amb Fran Iglesias.

També han pogut visitar el Quetx i conèixer la seva història acompanyats pel personal del Port de Badalona i el President de l'Associació d'Amics del Quetx.

Moltes gràcies a la Boston University per la visita d'enguany, us esperem l'any que ve!

13/03/2024