Épica col·labora amb la Universitat Politècnica de Catalunya

El passat 17 de febrer de 2022 la Fundació va presentar reptes tecnològics als alumnes de la Facultat d'Informàtica de la Universitat Politècnica de Catalunya en el marc de l'assignatura Projecte Aplicat d'Enginyeria.

La col·laboració, iniciada l’any 2018, té com a objectiu involucrar als alumnes en un projecte multidisciplinar partint de reptes, amb un alt contingut d'innovació i creativitat, definits per l'entitat. Els estudiants treballaran en el projecte en grups de 4, recolzats per Èpica i guiats pel professorat, per a aportar solucions al repte.

En edicions anteriors el repte plantejat havia versat sobre aspectes relacionats amb l'aplicació Kalliópê. En aquesta ocasió, Èpica proposa nous desafiaments vinculats a la tecnologia Blockchain i a la IA aplicats a processos de gestió de l'entitat.

22/02/2022

+info

Universitat Politècnica de Catalunya

Amb el suport del Departament de Cultura, Finançat per la Unió Europea a través del Gobierno de España “Plan de recuperación, Transformación y Resiliencia”, Fons Next Generation de Catalunya.

Projecte finançat per l’INAEM, el Ministerio de Cultura y Deporte.

Finançat per la Unió Europea-Next Generation EU.