Presentació del Libro Blanco en el Sónar+D

Dijous que ve dia 15, Pep Gatell presentarà en el Sónar + D l'objecte del Llibre blanc la interrelació entre Art, Ciència, Tecnologia i Societat a Espanya 2023 de la Fundación Española para la Ciencia i Tecnología (FECYT).

L'objecte presentat sorgeix de la intenció de poder connectar la part més física i estètica d'un “llibre”, amb la dimensió sostenible i digital. El resultat d'aquest procés de conceptualització ha estat el desenvolupament d'un model 3D preparat per a la seva impressió digital lliure que representa el Llibre blanc i que permet que cada cara del model pugui ser reconeguda individualment per un sistema de visió per computador a través d'una aplicació mòbil que sigui capaç de reconèixer l'objecte.

Presentació Libro Blanco Pep Gatell

13/06/2023

FECYT presenta: Libro blanco de la interrelación entre arte, ciencia y tecnología

Projecte finançat per l’INAEM, el Ministerio de Cultura y Deporte.

Finançat per la Unió Europea-Next Generation EU.