Fundació Èpica es suma a la iniciativa cooperativa Can Grau

Can Grau/Cardant Cultura és un espai cooperatiu que té per missió fer costat a les indústries culturals (www.cangrauanigami.cat) mitjançant un espai polivalent (sala i casa residència) i l'oferta de recursos i activitats basats en el coneixement, la xarxa i la difusió (assessorament, formació, programació). Concebut com a hub cultural a la comarca d'Osona amb transcendència nacional i internacional, el projecte Can Grau està format per un conjunt de 4 cooperatives, una empresa SL, dues fundacions - una d'elles Èpica-, una entitat del tercer sector i una associació, consorci especialment adequat per a aconseguir els objectius del projecte.

Les actuacions previstes a Can Grau es diferencien en els següents quatre eixos:

1. Comercialització de l'espai.
  2. Gestió de coordinació organitzativa.
  3. Gestió de projectes i serveis.
  4. Programació i continguts.

La Fundació participa en el quart eix a més d'oferir serveis de formació i management amb l'objectiu de potenciar el teixit cultural del territori donant suport a tota mena d'iniciatives del sector.

Durant l'any 2021 i 2022 la funció de la Fundació ha estat el suport en el disseny de la programació de les activitats així com la d'impartir sessions de formació. Finalment, es preveu que durant l'any 2023 Èpica participi en la definició dels nous espais de laboratori digital i tecnològic de Can Grau.

25/09/2021

Anigami | Can Grau – Cardant Cultura