Notícies

Spanish Presidency of the Council of the European Union Cultural and Creative Industries event

El pròxim 12 de juliol participarem en el programa de l'esdeveniment Spanish Presidency of the Council of the European Union Cultural and Creative Industries organitzat per a la FECYT.

L'esdeveniment té com a objectiu reflectir com les ICC contribueixen a millorar la qualitat de vida de les persones creant solucions a través de la Cultura i la Ciència. Aquest esdeveniment se celebrarà a Barcelona de l'11 al 13 de juliol i comptarà amb un ampli programa d'activitats.

La Fundació participarà juntament amb representants de les entitats ARS Electronica, ZKM, el HLRS, Territorial Agency i WAAG, en la taula rodona “Creative roundtable: Arts and technology for societal value” emmarcada en la iniciativa europea The Next Renaissance.

A més, en la mateixa jornada Èpica presentarà en exclusiva la iniciativa AIR S+T+ARTS Regional Centers i el llançament de la open call per a les residències.

Totes dues sessions es podran seguir en streaming a través de la pàgina web oficial de l'esdeveniment disponible en aquest enllaç.

10/07/2023

+info

Projecte finançat per l’INAEM, el Ministerio de Cultura y Deporte.

Finançat per la Unió Europea-Next Generation EU.