BiblioEscape a la Mobile Week Badalona 2022

El passat 25 d'abril del 2022 es van presentar els resultats del projecte BiblioEscape en el marc del programa de la Mobile Week de Badalona. El projecte ha proposat l'ús de la tecnologia mòbil Kalliópê com a eina d'aprenentatge, amb la qual els alumnes de 3r d'ESO de l'Institut la Riera han creat un escape room automatitzat. En un total de 8 sessions impartides per la Fundació Èpica, els alumnes han treballat capacitats com ara la lògica, la narrativa, la creativitat i el treball en equip. L'escape room resultant ha esdevingut una activitat més de les biblioteques de Badalona disponible per a tots els joves de la ciutat.

A la taula rodona van participar responsables de les Biblioteques Municipals de Badalona, representants de l'Institut La Riera, alumnes participants al projecte, i finalment, l'equip de la Fundació directament vinculat a l'activitat.

26/04/2022

Mobile Week – Presentación de los resultados del proyecto BiblioEscape

Projecte finançat per l’INAEM, el Ministerio de Cultura y Deporte.

Finançat per la Unió Europea-Next Generation EU.