Arts Anticipatòries

La Fura dels Baus: Arts Anticipatòries és una màster class impartida per Pep Gatell, director artístic i co-fundador de la Fura dels Baus i Nadala Fernández productora de la companyia.

La classe magistral està dirigida a tot aquell que vulgui aprofundir sobre el llenguatge i metodologia o conèixer la trajectòria de la companyia, des dels seus inicis fins a la creació de la Fundació Èpica La Fura dels Baus.

La conferència estarà dinamitzada amb l'eina tecnològica de comunicació i interacció Kalliópê, creada i desenvolupada per la Fundació Èpica. De manera que l'audiència convidada a la màster class podrà experimentar en primera persona els avanços en interacció del fet cultural. Serà necessari i imprescindible per a seguir la màster class, tenir baixada i instal·lada l'aplicació mòbil Kalliope 2 gratuïta i disponible en App Store o Google Play. Quan comenci l'esdeveniment es facilitarà als assistents informació sobre com utilitzar-la.

L'objectiu de la conferència és donar a conèixer la trajectòria, evolució, metodologia i llenguatge de La Fura dels Baus, des dels seus inicis fins a la creació de la Fundació Èpica La Fura dels Baus. D'altra banda, la conferència ofereix la possibilitat d'experimentar les eines d'interacció digital Kalliópê fruit d'anys de recerca.

Per a assistir a la conferència és necessària inscripció prèvia, disponible a través d'aquest enllaç.

07/10/2022

Centro Cultural de España en México – Inscripciones

Projecte finançat per l’INAEM, el Ministerio de Cultura y Deporte.

Finançat per la Unió Europea-Next Generation EU.