RCR Summer Workshop, RCR Arquitectes

Pep Gatell participa al RCR Summer Workshop

RCR Arquitectes conviden el president de la Fundació, Pep Gatell a impartir una conferència en el marc del RCR Summer Workshop. Es tracta d’un taller internacional d’Arquitectura i Paisatge, Audiovisual i Fotografia, i Escenografia, gestionat per RCR Lab·A, i acompanyat per un Programa de Dansa, de Disseny Gràfic i un Programa Obert, adreçat a tots els públics amb un cicle de conferències i una exposició, dissenyats i organitzats per RCR Bunka Fundació Privada.
Pep Gatell imparteix Camuflatge Arquitectònic a través de la qual repassa la trajectòria de La Fura dels Baus i la seva investigació fruit dels seus més de 40 anys d’experiència, sobre l’ús escenogràfic que tant caracteritza la companyia teatral. La implicació de l’arquitectura urbana, la transformació constant dels objectes i les estructures escenogràfiques i la participació del públic són algunes de les qüestions tractades a la conferència.

30 de juliol de 2020

En remot