4YFN

4YFN: plataforma d’innovació

4YFN (4 years from now) és la plataforma de innovació del Mobile World Congress, que permet a noves empreses, inversors, corporacions i institucions públiques descobrir, crear i llançar nous projectes en col·laboració amb aquests agents. Ofereix iniciatives úniques de connexió que inclouen xerrades en directe, tallers tècnics, activitats, programes de networking i innovació oberta, entre altres. Com a element crític del Mobile World Congress, 4YFN accentua la posició de Barcelona com a centre líder per a l’emprenedoria digital i connecta l’ecosistema de startups a nivell mundial.
Durant aquesta edició, Pep Gatell i Daria Tataj, juntament amb Iglor Soluciones Audiovisuales Avanzadas, van ser convidats per a presentar el sistema Network Thinking™ de Tataj Innovation i com, fusionat amb la metodologia de la Fundació Èpica i la seva aplicació Kalliópê, pot portar a un enfocament completament nou per al desenvolupament de xarxes empresarials i projectes de lideratge.

Tataj Innovation i Fundació Èpica

El Network Thinking™ de Tataj Innovation és una eina d’innovació dissenyada per aconseguir creixement, col·laboració i resolució de problemes i està adreçada a empreses, governs i institucions acadèmiques. El seu objectiu és difondre habilitats que ajudin a aprendre com convertir-se en líders en la transició a allò digital. En paraules de Tataj Innovation: «Per fer front a la transformació digital, necessitem més lideratge, noves idees i accés a les xarxes. Tots necessitem col·laborar, pensar com a líders, actuar com a emprenedors i experimentar com a innovadors».
Per la seva banda, la metodologia de la Fundació Èpica parteix d’una idea central: l’aprenentatge és el resultat de compartir coneixements i experiències. És per això que es basa en el treball col·lectiu de diferents creadors, professionals, tècnics i científics que duen a terme projectes que després són validats per la societat a través de la seva exposició. La cohesió grupal, la diversitat i l’intercanvi de coneixements són essencials per al treball d’Èpica.
La fusió d’aquests dos sistemes dona com a resultat un enfocament completament nou per desenvolupar xarxes de negocis i projectes de lideratge. Una forma innovadora de generar confiança per accedir al talent, els mercats i el capital alhora que s’estableixen relacions humanes: conèixer persones, jugar-hi, crear estratègies a través de la complicitat.

Tipus de projecte

Conferència