Col·laboració FIB-UPC

Investigació tecnològica multidisciplinar

Durant el període comprès entre gener de 2019 i gener de 2020, Fundació Èpica participa amb els alumnes de la Facultat d’Enginyeria Informàtica de la UPC per a treballar entorn a una aplicació multisuport i la seva interconnexió amb la Internet de les coses i les Smart Cities, per a la comunicació personalitzada en grans audiències en un espectacle. Centrant la recerca en nous formats per a accedir a noves audiències en espectacles culturals a través de la tecnologia mòbil. L’app Kalliópê és el punt de partida on ampliar la interacció. La Fundació proposa als alumnes reptes perquè puguin dur a terme experimentacions amb un objectiu real en ment.

D’aquesta manera, la Facultat d’Enginyeria Informàtica de la UPC com a sector tecnològic es beneficia de la seva participació i col·laboració amb la Fundació, en tenir accés a un nou laboratori més enllà dels situats dins universitat. Un espai d’experimentació real i sense risc, on l’art permet generar nous entorns artificials per a validar les seves noves propostes i solucions tecnològiques, trobar nous casos d’ús i fins i tot validar l’acceptació per part de la societat. Al mateix temps, permet generar espais de debat neutral sobre l’impacte d’aquestes en la societat i amb la societat, basats en la transferència de coneixement.

R+D+i

Preu