Internet Festival 2019

Pep Gatell, convidat a l’Internet Festival de Pisa

Internet Festival és un esdeveniment que ofereix una àmplia varietat d’activitats: tallers, seminaris, reunions, presentacions, exposicions instal·lacions artístiques i espectacles. Totes aquestes activitats se centren en el tema d’internet així com la innovació digital. Pep Gatell, president de la Fundació Èpica, va ser convidat a participar en la Internet Festival celebrat a Pisa del 10 al 13 d’octubre de 2019 en el cicle de conferències “Culture Moves. Tourism, Dansi and Digital Storytelling”. Durant la seva participació, Gatell va repassar la trajectòria de La Fura dels Baus i els seus principals elements creatius. Va presentar la Fundació Èpica i va parlar sobre les noves oportunitats que les metodologies creatives poden brindar a altres disciplines.

TAG

Conferències, Debat