Masterclass a LABA València

Èpica i LABA València: primeres col·laboracions

LABA València, School of Arts, Design and New Media organitza el cicle de conferències BLABLANIGHTS, un esdeveniment gratuït en què diferents experts, artistes i creatius rellevants en l’àmbit del disseny i la imatge, la creació i la tecnologia convidats imparteixen masterclasses obertes al públic i retransmeses en directe.
L’objectiu de les conferències és difondre els seus treballs, així com les tendències del digital en diferents àrees de les indústries culturals: arts escèniques, fotografia, vídeo, música, multimèdia i disseny.
El projecte s’adreça a tots els públics i amb especial atenció al públic professional, estudiants d’art, disseny, fotografia i vídeo i escoles secundàries. Pep Gatell, president de la Fundació i director artístic de la Fura dels Baus repassa la seva trajectòria artística a través de les investigacions dutes a terme als camps de la tecnologia, música, escenografia i il·luminació. Els resultats de totes han afavorit la creació d’un llenguatge singular, el llenguatge furer així com la creació d’una metodologia que a través de la Fundació Gatell conceptualitza i aplica en tots els seus projectes.
La Conferència va comptar amb una audiència de més de 200 persones connectades simultànies. El contingut de la masterclass ha estat disponible on demand durant un mes a youtube i compta amb més de 150 visualitzacions.

TAG

LABA València, Màster Internacional de Creació Multimèdia per a l'Espectacle

26 de març de 2021

LABA València i disponible en línia.