Residència Virtual Kalliope #3

Portada RVK3

La Fundació llança la tercera Residència Virtual

A través d’aquesta convocatòria, Èpica ofereix durant un període determinat, l’eina de comunicació desenvolupada per la Fundació, Kalliópê, a propostes creatives i innovadores, que vulguin experimentar amb la integració d’aquesta plataforma, o aquells projectes que cerquin noves formes i oportunitats per accedir a nous públics a través de les noves tecnologies.

Kalliópê és un conjunt d’eines digitals que es fan servir per a la comunicació de continguts audiovisuals, ja sigui per a grans o petites audiències. Permet programar interaccions amb el públic mitjançant l’enviament de missatges multimèdia als dispositius mòbils de forma segmentada i personalitzada.

La residència tindrà una durada de 6 mesos i culminarà amb una exposició pública, virtual, en viu o com una combinació fisicodigital, de la proposta beneficiària de la residència.

Informació sobre la Open Call

Nom de la convocatòria: Residència virtual Kalliópê #3
Data obertura:
1 de desembre de 2023
Convocatòria:
Tancada
Durada de la residència:
6 mesos
Enviament de les sol·licituds:
acceso@fundacionepica.org

Bases de la convocatòria