Yes We Print Fest

Èpica acull el festival Yes We Print

Una iniciativa del col·lectiu barceloní Yes We Printers per a acostar el món de la serigrafia a la societat. Yes We Printers treballa des de fa anys per a la recuperació i el reconeixement dels processos manuals de les arts gràfiques a través de publicacions i presentacions del seu treball al públic. Yes We Print és un festival de serigrafia celebrat a la Fundació Èpica i dedicat a totes aquelles persones que vulguin acostar-se a la tècnica.

La serigrafia a l’abast de tothom

Yes We Print és un festival de serigrafia dedicat a totes aquelles persones que es vulguin acostar a la tècnica. El personal de Yes We Printers disposa de pantalles, pintures, làmines i tot tipus de suports serigrafiables a l’abast dels visitants i els acompanya en les primeres proves mentre es familiaritzen amb el procés. Un cop entesa la tècnica, cadascú pot experimentar com més li convingui i col·laborar amb altres assistents per trobar noves maneres de treballar. Es fan estampacions durant tot el dia, algunes purament experimentals i d’altres més elaborades amb la intenció d’emportar-se un récord del festival. Com és habitual a la Fundació Èpica, el treball col·lectiu i l’intercanvi de coneixements dóna lloc a noves experiències.

Residència

Preu