IMMENSIVA VR/AI Residence

Espronceda Institute of Art and Culture i Èpica

Espronceda Institute of Art and Culture va organitzar durant el mes de febrer de 2020 la primera residència artística IMMENSIVA VR/AI Residence en les seves instal·lacions, on diferents artistes internacionals que treballen amb realitat virtual (VR) i augmentada (AR) amb l’objectiu de promoure la co-creació de projectes interdisciplinaris assessorats per comissaris internacionals d’art new media.
En l’acte d’inauguració de la residència, l’equip d’Espronceda compta amb les presentacions de diferents professionals, artistes i comissaris. Entre ells Fran Iglesias, gerent de la Fundació, qui va presentar Èpica així com l’activitat preparada com a punt de partida de la residència.

Sessió de Kick-off a Épica

El dia 5 de febrer va tenir lloc en la Fundació una sessió de kick-off basada en l’aprenentatge mutu, la creativitat i el treball en equip dirigida als participants de IMMENSIVA VR/AI Residence. L’objectiu de l’activitat és la d’afermar les relacions institucionals amb altres centres i crear un espai de cooperació creativa per als residents.
La residència va culminar amb un esdeveniment que va oferir als visitants una mostra amb els prototips creatius que ideats pels participants. IMMENSIVA VRAI Residence SHOW 2020 va servir per a acostar al públic de Barcelona la creativitat que sorgeix del treball interdisciplinari, l’aplicació de les noves tecnologies i la co-creació on el grup supera les fites individuals.

TAG

Kick-off, conferències

Estat

Acabat